magic lenz(poker lenz)

آنالیزور های پوکر؟ واقعیت یا تخیل

 در ادامه مقاله از از تخیل تا واقعیت و بررسی صد در صد واقعی لنزهای تماسی پوکر که به لنز های یووی پوکر یا لنز مادون قرمز نیز مشهور هستند به ابعاد دیگری از این ماجرا می پردازیم.

در ادامه مقاله پیشین دیدن که لنز های تماسی تمام ماجرا نبود،

ادامه ماجرا چیست؟

 در ادامه می خواهیم شما رو با یکی دیگر از جادو های این هنر آشنا کنیم و این ابزار چیزی نیست جز انالیزور پوکر(انالیزور ورق) که با نام های دیگری هم چون نرم افزار انالیز ورق شناخته میشود.

 اگر میخواهید به طور کامل با این محصول اشنا شوید میتوانید به مقاله نرم افزار پوکر انالیزور مراجعه نمایید.

بریم سر اصل مطلب

 همانند مقاله پیشین مبنای ما در ارزیابی بر اساس عینیت می باشد لذا دوباره ضرب المثل قدیمی صادق خواهد بود که شنیدن کی بود مانند دیدن یا اگر بخواهیم خیلی ساده بگیم تا ندیدی باور نکن

پس ما بازم به سراغ عکس های بدون روتوش میریم،عکس های بدون رنگ های جذاب اما صد در صد واقعی و اصیل

پس بریم با هم بررسی کنیمشون

شنیدن کی بود مانند دیدن؟؟

poker analyzer

شاید در نگاه خیلی ها این دیوایس یک تلفن همراه به نظر برسد اما واقعیت از دید افراد خبره و پوکر باز ها بسیار متفاوت است به زبون عامیانه هر گردی که گردو نیست

تشابه بسیار زیاد پوکر انالیزور ها یا انالیزگر های پوکر و پاسور به تلفن های همراه ، ریموت های اتومبیل، و سایر اجزا یکی از مزیت های این گونه ابزار های می باشد تا بدون رد گیر و مورد توجه قرار گرفتن به بهترین نحو ممکن استفاده گردد.

اما در کنار این ظاهر ساده دنیا از امکانات نهفته شده، هندزفری بلوتوث مخفی که به هم به لحاظ اندازه قابلیت پنهان شدن را دارا می باشد هم به لحاظ رنگ و ساختار مواد، همچنین این هندزفری ها به گونه  ای طراحی شده که توسط بلوتوث گوشی های تلفن همراه قابل شناسایی  نیستند وبه صورت اختصاصی برای پوکر انالیزور ها طراحی گردیده است.

که بررسی کامل این ابزار رو در مقاله ای جداگانه به زودی منتشر خواهیم کرد.

در کنار این موارد ذکر وجود سنسور های مخصوص نامریی که توانایی بررسی ورق ها را دارا می باشند به صورت اجمالی خالی از لطف نیست اما به منظور عدم اختلاط بحث این موضوع را به یک مقاله دیگر ارجاع داده و به سراغ اصل مطلب می رویم.

قلب تپنده هر پوکر آنالیزور

قلب تپنده هر پوکر انالیزور نرم افزار اختصاصی آن می باشد. که با استفاده از داده های خامی که از سنسور های محیطی جاساز شده در انواع دیوایس ها می باشد به تصمیم گیری و پیش بینی می انجامد.

به عبارتی قلب پتنده یا مغز متفکر هر سیستم این چنینی نرم افزار اختصاصی آن می باشد. این نرم افزار های توسط بهترین و متخصص ترین افراد خبره در این حوزه باتجربه ای عمیق از انواع بازی های پوکر بیش طراحی گردیده است که با ترکیت هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین ، شبکه های عصبی به اوج و تعالی می رسند.

استفاده از هنرو هوش انسانی در کنار دقت و سرعت هوش مصنوعی ابزاریست که به بازیکن قدرتی ماورایی جهت چیره شده به رقیب سر سختی را خواهد داد به طوری که خیال شما بابت برد راحت

خواهد بود

باز هم به رسم قبل از عمیق شدن در این بحث بر حذر بوده و قول بررسی تخصصی آن را در مقاله ای جدا به شما می دهیم و به مشاهده اجمالی آن می پردازیم.

بریم داخل نرم افزارش رو هم ببینیم؟

پوکر انالیزور

در عکس بالا یک مدل پوکر انالیزور قدیمی در طرح گوشی های هوشمند اندروید سامسونگ ملاحظه می کنین البته برای دریافت لیست کامل و به روز شده پوکر انالیز ها روز در قالب اخرین طرح گوشی ها با ما از طریق واتس اپ مکاتبه نمایید.

بازم هست؟

apple 5s poker anaylzer

در عکس بالا پوکر انالیزوری را مشاهده می کنید که در قالب گوشی اپل 5 می باشد تا خیال شما را از بابت انطباق پذیری با انواع گوشی های رایج اعم از اندرویدی و ای او اس راحت نمایید.

همچنین می توانین با مکاتبه مستقیم با ما از طریق واتس آپ درخواست سایر مدل ها را بر اساس گوشی های کمتر متداول بازار مانند گوشی های ویندوزی یا بلک بری یا سایر برند ها سفارشی خرید نمایید.

ایا بعد از لنز های پاسور ،پوکر آنالیزور های تمام ماجرا هستند؟

جواب کوتاه باز هم خیر است اما برای سوپرایزی بزرگ اماده باشین همچینی لازم به ذکر است که

مجموعه اچ اف به عنوان بزرگ ترین تامین کننده تجهیزات پوکر و سایر بازی های کارتی محصولات دیگری نیز مانند تاس های بدون آهنربا ، عینک های مخصوص  نیز در سبد محصولات خود قرار   داده است.

و دوباره یاد آوری میشود که اگر سوالی برای شما مطرح می باشد می توانید در پایین همین مقاله مطرح نموده و یا  سوالات متداول  را بررسی نمایید.

نحوه سفارش

همچنین جهت سفارش و تحویل محصول در ایران می تواین با شماره واتس اپ ذکر شده از طریق واتس اپ تماس بگیرین تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما ثبت شود

شما می توانین از طریق واتس اپ با شماره

+86-132-6838-6872

با ما در تماس باشین